Меню
Вашата количка

Безплатна доставка за поръчки над 100 лв. с куриерска фирма Спиди!

Връщане и замяна

Право на рекламации, връщане и замяна на закупени стоки:

Уважаеми, Клиенти,

Всяка стока изпратена от „Комфорт Лайн БГ“ ЕООД/ЕИК: 206600872 е предварително проверена за дефекти и нередности.

В случаи, в които установите дефект, съветваме да се свържете с нас на телефон +359888999978 и ние ще намерим най-доброто решение за Вас!

Ако желаете да върнете закупена стока, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаването й на основание чл. 50, ал. 1 от ЗЗП. Пазете касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура, предоставена Ви от служителя на куриерската фирма.  Задължително трябва да попълните и Формуляр за замяна и връзщане, придружаващ пратката.

Върнатите стоки подлежат на проверка от наша страна като задължително условие е да са в първоначалния им търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Желателно е да се изпрати и снимка на дефектиралата стока. В тези случаи разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не възстанови направените разходи при закупуването им от клиента.

Транспортните разходи за връщане на стоки са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие спрямо параметрите на направената от Вас поръчка или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаването им. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента по банкова сметка в 30 (тридесет) дневен срок.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация, както и да попълни Формуляр за отказ от договор

На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от клиента, отговорността за подадените размери е на клиента.

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна по договора при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.